REKLAMACIJE I POVRAĆAJ NOVCA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko naše prodajne Internet stranice www.tammykozmetika.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Proizvodi koje šaljemo će biti propisno upakovani kako bi se izbegla oštećenja prilikom uobičajene manipulacije u transportu. Ukoliko primetite oštećenje pošiljke niste obavezni preuzeti pošiljku, već treba da ukažete kuriru na eventualna mehanička oštećenja i tražiti da se sačini zapisnik. U tom slučaju će proizvod biti zamenjen.

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, rok od odustanka od ugovora iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili osobi koju ste Vi odredili, roba koja je predmet ugovora uručena.

Reklamacija proizvoda

Reklamirani proizvod dostavite u originalnoj ambalaži Reklamacije se primaju na e-mail:kozmetikatammy@gmail.com ili putem naše kontakt forme gde ćete navesti ime i prezime, e-mail adresu, broj narudžbenice i opis razloga reklamacije. Odgovor ćete dobiti najkasnije 8 dana od dana prijema reklamacije elektronskim putem. Povrat novca ili zamena proizvoda  će biti izvršen u roku od 14 dana od dana kada je poslata IZJAVA O ODUSTAJANJU OD UGOVORA.

Povrat novca ili zamena proizvoda možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Vraćeni proizvod ili proizvodi moraju da budu u originalnoj ambalaži, nekorišćeni i neoštećeni. Troškove vraćanja robe snosi kupac. Tammy cosmetics može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu uplatom na tekući račun kupca ili ce biti poslati novi proizvodi.Tammy cosmetics vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao Izjavu o odustajanju od ugovora. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao Izjavu o  odustajanju od ugovora, proizvod se više ne može vratiti.

Rokovi i teret dokazivanja

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Rokovi propisani   ne teku u periodu koji prodavac koristi za otklanjanje nesaobraznosti.

Reklamacija i način rešavanja reklamacije

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

PRIMER IZJAVE O ODUSTAJANJU OD UGOVORA

IZJAVA O ODUSTAJANJU OD UGOVORA ZAKLJUČENOG NA DALJINU (poslati elektronskim putem na e -mail: kozmetikatammy@gmail.com ili putem naše kontakt forme)

  1. Ime, prezime, kontakt telefon i e-mail adresa kupca: ______________________
  2. Broj porudžbenice: ___________________
  3. Ja __________________ ovim izjavljujem da odustajem od Ugovora o kupovini koji sam sklopio/la kupovinom na daljinu na web sajtu www.bioss.rs sledeće robe ___________________, primljene dana _______________ .
  4. Razlozi za reklamaciju (nije obavezno popunjavati): _______________________
  5. Datum isporuke robe kupcu: ___________
  6. Datum pisanja Izjave o odustajanju od ugovora: ­­­____________
  7.  Broj tekućeg računa kupca: ___________________.